Rađamo li se kao prodavači?
Rađamo li se kao prodavači ili to postajemo vremenom? Što se krije u glavi vrhunskih prodavača objasnio je polaznicima Davor Bilman na još jednom seminaru Formula uspješne prodaje.
Prodajnu uspjeh je zagarantiran samo ako se uloži puno truda i vremena, a posebno ako se usmjerite u pravom smjeru.
Što se krije u glavi vrhunskih prodavača?
Bilman je istaknuo najvažniji segment koji se odnosi na stav prodavača. Kako biste imali uspjeha na tom putu važno je obratiti pažnju na:
- pojavnost;
- kontakte;
- dobre navike;
- razvoj vlastitih vještina;
- motivaciju;
- znanje.
Svaki vrhunski prodavač vjeruje u sebe, svoj brend ili firmu, svoje proizvode ili usluge, te potiče pozitivnu suradnju s kupcima. Nije dovoljno samo imati odličan marketinški plan ili izvrsne PR kampanje, ako zanemarite suradnju i komunikaciju s kupcima, sve može pasti u vodu. Važno je konstantno graditi povjerenje s kupcima jer je i tržište zasićeno velikim brojem sličnih proizvoda ili usluga. Važno je kupcima pokazati da će dobiti ono što im je obećano jer je to izvrstan način izgradnje povjerenja koji dovodi do lojalnosti kupaca. Svaki s kupac treba osjećati kao da je najvažnija osoba na vašem popisu.
Prodaja je nešto aktualno što zahtjeva konstantnu uključenost u praćenje trendova i kroz ovaj seminar dobila sam mnoštvo korisnih informacija. Predavač je s dobrim primjerima i vlastitom stručnošću dao odgovore na sva naša pitanja. S obzirom da sam već bila na par sličnih edukacija, ovaj seminar mi je došao kao dobar podsjetnik uz nove informacije.
istaknula je naša polaznica Daniela Trtinjak Semenčić.