Nisi na webu? A svi su na webu…
Nezaposlenost je jedan od problema s kojim se suočavaju brojni mladi nakon završetka studija. Kako bi izbjegli potragu za poslom, trojica prijatelja odlučili su se pokrenuti vlastiti posao i preuzeti sudbinu u svoje ruke. Sa samo 24 godine Davor Debrecin i Hrvoje Gašparić otvorili su vlastitu agenciju za digitalni marketing, dok im se kasnije priključio i Bruno Filipović.
“Svinaweb” je zapravo poziv na akciju – svatko na webu! Upravo to objašnjava njegovu viziju – stvoriti jedinstvenu kombinaciju vanjske i unutarnje marketinške strategije, zajedno s jedinstvenim inovacijama kako bi se postigli bolji poslovni rezultati. Cijela priča započela je 2013. godine kada ih je u timu bilo šest dok danas poduzeće broji 17 zaposlenih.
Razgovarali smo s Davorom Debrecinom, diplomiranim ekonomistom i jednim od osnivača tvrtke “Svi na web” koji svoje znanje digitalnog marketinga prenosi i polaznicima Plavog ureda zahvaljujući edukaciji “Akcijski plan u digitalnom marketingu.”
U srednjoj školi počeo sam proučavati Internet marketing te sam shvatio da bih uz pomoć njega mogao zarađivati dobre novce. Počeo sam raditi promocije preko Facebooka i na taj način sam sebi zarađivao za džeparac. Tu sam se zaljubio u Internet i shvatio njegov potencijala. Počeo sam kupovati knjige, učio sam i upijao sve informacije kao spužva, spajao sam se s ljudima po cijelom svijetu preko foruma… Moja želja je bila pokazati svim poduzećima potencijal internet marketinga zbog čega sam pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju. Ako imaš dobru poruku i trudiš se komunicirati svoju poruku, pomagati ljudima, davati savjete i rješenje problema, onda ćeš stvarati odnos s njima i tijekom vremena oni će postati tvoji kupci koji će htjeti ono što ti radiš.
Ovaj mladi poduzetnik za uspjeh ističe važnost međuljudskih odnosa u poslovnom okruženju.
Pri samom osnivanju pozvao sam svog najboljeg prijatelja Hrvoja jer mi je za ovakav projekt bila potrebna osoba s kojom imam dobar odnos. Duboko vjerujem da se uz dobre odnose sve može napraviti. Ja sam dao svo svoje znanje koje sam imao ali i svi ostali su uložili ogroman trud. Danas ne bismo bili tu gdje jesmo da nije bilo Hrvoja, Brune i cijele ekipe. Sve ideje su plod naše ekipe koja s nama dijeli iste vrijednosti.
Za Hrvatsku kažu da je u tijeku s najnovijim trendovima u svijetu digitalnog marketinga.
Sa strane stručnjaka moram priznati da jako malo zaostajemo za ostatkom svijeta što se tiče praćenja trendova iz digitalnog marketinga. No ipak, jako je malo poduzeća spremno uložiti neka veća sredstva u Internet marketing. Zbog toga stručnjaci poput nas ili naših konkurenata nemaju priliku napraviti nešto što bi bilo na svjetskoj razini. Svakako nedostaju edukacije pomoću kojih bi ljudi razumjeli Internet marketing kako bi bili u mogućnosti uskladiti cijeli svoj posao s digitalnim trendovima. Svakako mislim da Hrvatska ima još prostora za razvoj.
Davor za kraj poručuje da je bitno ne odustati unatoč izazovima.
U poduzetništvu me najviše motivira sloboda, sloboda da radim što hoću i da odabirem ljude s kojima želim raditi. Kroz četiri godine rada stvarno smo puno napravili i normalno je da cijeli put nije bio idealan. Bilo je puno izazova i problema, ali što god se dogodi bitno je da se ne odustane.
Foto: privatna arhiva “Svinaweb”