Kako spriječiti konflikte na razini organizacije?
Naučiti i primijeniti vještinu pomoću koje ćete rješavati i sprječavati konflikt u poslu može biti jedna od najboljih investicija organizacije. Ključna uloga pri upravljanju konfliktima trebala bi pripasti voditelju. Njegova sposobnost za rješavanje konflikata svojih djelatnika može pomoći pri pronalaženju trajnih rješenja i pri stvaranju poticajne radne okoline.
Zataškavanje, prepuštanje konflikta zaposlenicima ili naredba o prestanku konflikta nisu dobro rješenje. Takvi konflikti se nikad ne riješe konstruktivno te su stalno prijetnja međuljudskim odnosima i efikasnoti samog tima.
Nesposobnost menadžera da upravlja konfliktima više šteti organizaciji od potencijalno loših poslovnih odluka.
Najbolja definicija konflikta jest da je riječ o situaciji u kojoj dvije strane (osobe ili grupe) žele postići cilj za koji opažaju da ga može postići jedna strana, ali ne obje.
pojasnila je predavačica Marija Kalinić.
Na seminaru „Upravljanje konfliktima“, polaznici su upoznati s vrstama konflikata te su naučili kako ih spriječiti.
Donosimo vam nekoliko savjeta kako spriječiti konflikte na razini organizacije:
- Fleksibilna struktura organizacije
- Jasni organizacijski ciljevi
- Ličnost rukovoditelja
- Suradnička atmosfera
- Procedure za rješvanje žalbi
- Izbjegavanje zapošljavanja konfliktnih osoba
- Trening zaposlenih o upravljanju konfliktima
Edukacija je vrlo zanimljiva te sam puno toga naučila što će mi zasigurno pomoći u poslu.
kazala je polaznica Patricia Scheili.