Webinar: Kako upravljati online recenzijama

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Osnaživanje polaznika praktičnim znanjem i alatima za upravljanje recenzijama koji uključuju proaktivno prikupljanje, profesionalno odgovaranje i učinkovito korištenje recenzija.
- Strategija upravljanja online recenzijama
- zašto su recenzije ključne za poslovni uspjeh
- kako recenzije utječu na odluke o kupnji i vidljivost u pretraživačima
- izgradnja cjelovite strategije upravljanja recenzijama.
- Kako prikupljati recenzije
- kada i kako zatražiti recenziju od kupca
- tehnike motiviranja zadovoljnih kupaca da ostave recenzije
- automatizacija procesa prikupljanja recenzija
- odabir pravih platformi za vašu djelatnost
- pravne i etičke granice u prikupljanju recenzija.
- Kako odgovarati na recenzije (uz live vježbe i stvarne primjere)
- struktura učinkovitog odgovora na pozitivne recenzije
- tehnika pretvaranja negativnih recenzija u prilike
- najčešće greške u odgovaranju i kako ih izbjeći
- ton, stil i brzina odgovaranja
- primjeri dobre prakse iz različitih djelatnosti.
- Kako koristiti recenzije
- analiza recenzija za unapređenje proizvoda/usluge
- korištenje recenzija u marketinškim materijalima
- pretvaranje povratnih informacija u konkurentsku prednost
- praćenje trendova i deskalacija problema
- mjerenje uspješnosti strategije upravljanja recenzijama.
- Alati i sustavi za upravljanje recenzijama
- alati za praćenje recenzija na više platformi
- organizacija i automatizacija procesa
- kreiranje internih procedura za timove.
Što će polaznici naučiti:
✓ kako izgraditi cjelovitu strategiju upravljanja recenzijama
✓ kada i kako zatražiti recenziju za maksimalan odaziv
✓ tehnike motiviranja kupaca za ostavljanje recenzija
✓ kako strukturirati odgovore koji grade povjerenje i lojalnost
✓ pretvaranje negativnih recenzija u prilike za osvajanje kupaca
✓ strategije korištenja recenzija za unapređenje poslovanja
✓ kako recenzije iskoristiti u marketinškim kampanjama
✓ praktične alate i sustave za učinkovito upravljanje recenzijama
✓ mjerenje roia strategije upravljanja recenzijama.
Predavačica: Tea Nađ Župan
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.

