Od nevidljivosti do naslovne priče: Kako pretvoriti vašu priču u medijski interes
U današnjem digitalnom svijetu, vaš postojanje u medijima je vaš poslovni legitimitet. “Ako nije objavljeno, kao da se nije ni dogodilo” postala je moderna poslovna maksima. No, kako se probiti u tom bučnom informacijskom prostoru i učiniti da vaša priča zasluži naslovnu stranicu?
Poduzetnici u ranim fazama često se bore s nevidljivošću – nedostatkom sredstava, iskustva ili mreže kontakata. Ključni saveznik u toj borbi mogu biti upravo novinari i mediji. Trik je u tome da vaš proizvod ili usluga postanu vijest,
ističe stručnjak za medije, Andreja Oreč.
Kroz edukaciju Od priče do naslova, Andreja nas je provela kroz proces transformacije vaše ideje u medijski atraktivnu priču. Edukacija je dizajniran da vam pruži jasne i primjenjive alate.
Što smo naučili
-
Kako iskopati i oblikovati svoju autentičnu priču koja će zaokupiti pažnju uredništava.
-
Ključnu razliku između novinarstva, PR-a i marketinga i kako se pravilno pozicionirati u svakom od tih polja.
-
Vještinu jasne i uvjerljive komunikacije koja rezontira s vašom publikom i medijima.
-
Strategije za izgradnju dugoročnih i isplativih odnosa s novinarima i medijskim kućama.
-
Kriterije za odabir kanala: kada su tradicionalni mediji jači alat, a kada digitalne platforme.
Konačni cilj? Naučiti kako strategijski spojiti sve raspoložive medijske kanale u jednu koherentnu cjelinu, kako biste maksimalno ubrzali ostvarenje svojih poslovnih ciljeva.
Edukacija „Kako komunicirati s medijima“ u Plavom uredu nije još jedna klasična radionica – to je konkretan poslovni alat koji direktno utječe na vidljivost, pozicioniranje i monetizaciju poslovnog modela. Andreja Oreč je predavačica koja ne prenosi teoriju, nego znanje iz prve linije prakse. S iznimnom jasnoćom, strukturirano i kroz stvarne medijske situacije pokazuje kako se gradi odnos s medijima i kako se iz medijske prisutnosti stvara stvarna poslovna vrijednost. Ono što ovu edukaciju čini posebno snažnom jest činjenica da je svaka tema odmah primjenjiva u stvarnom poslovanju – bez apstrakcija, bez „što bi bilo kad bi bilo“, već s jasnim odgovorima na pitanje: kako to odmah iskoristiti u svom biznisu. Andreja posjeduje rijetku kombinaciju autoriteta, iskustva i iznimne pedagoške jasnoće. Kompleksne teme pojednostavljuje, daje sigurnost u nastupu i gradi samopouzdanje kod polaznika. Vidljivo je njezino ogromno iskustvo, ali i iskrena posvećenost da svaki polaznik iz edukacije izađe s konkretnim znanjem i rezultatom. Ovu edukaciju bez iznimke preporučujem svima koji žele povećati svoju vidljivost, ojačati osobni ili poslovni brend i pretvoriti medijsku prisutnost u stvarni prihod – od početnika do iskusnih poduzetnika!
kaže nam polaznik ove edukacije.

