PR za startupove s ograničenim proračunom

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Da, znamo, budžet vam je sićušan, ali ne brinite – ne mora i glas o vama biti takav! Kako kontaktirati medije bez spamanja? Kako ih natjerati da vas zovu? Kako stvoriti vidljivost i izgraditi povjerenje? Kako da svi pričaju o vama? Naučite trikove koje ni najbolje kuharice ne znaju!
Radionica pomaže poduzetnicima koji žele izgraditi prepoznatljivost i kredibilitet bez potrebe za velikim marketinškim ulaganjima. Na suvremenom tržištu strateška komunikacija i dobar PR često odlučuju hoće li vas tržište zapamtiti ili zaboraviti.
Radionica nudi konkretne alate, primjere i savjete za stvaranje vidljivosti, održavanje odnosa s medijima i pozicioniranje brenda uz minimalne troškove.
Cilj je osposobiti sudionike da samostalno osmisle i provedu učinkovite PR aktivnosti, prilagođene realnim financijskim mogućnostima. Polaznici će naučiti prepoznati što je za medije doista zanimljivo, kako oblikovati svoju poruku i kako graditi povjerenje s publikom, partnerima i novinarima.
Ključne cjeline radionice:
- Što startup čini zanimljivim za medije
- Kako osmisliti i pripremiti priču koja se prenosi
- Pisanje jasnih i privlačnih priopćenja
- Kako kontaktirati novinare bez agresivnog pristupa
- Izgradnja odnosa s medijima i digitalnim influencerima
- Korištenje društvenih mreža kao PR alata niskog troška
- Kako mjeriti uspjeh PR aktivnosti i prilagoditi strategiju
Radionica je namijenjena osnivačima i članovima startup timova, poduzetnicima u ranoj fazi razvoja te svima koji žele naučiti kako ispričati priču o svom projektu na uvjerljiv, ali resursno održiv način. Posebno je korisna onima koji se žele istaknuti u konkurentnom okruženju, a raspolažu ograničenim financijskim sredstvima.
Predavač: Kristijan Sedak

