Razvoj interpersonalnih poduzetničkih vještina

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?

Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.

 

Poduzetništvo je područje koje se u velikoj mjeri temelji na radu s ljudima, što zahtijeva razvijene interpersonalne vještine. Interpersonalne ili socijalne vještine često se nazivaju i vještinama upravljanja odnosima jer omogućuju poduzetnicima izgradnju i održavanje dobrih odnosa sa svim dionicima, čime izravno utječu na dugoročan razvoj poslovanja.

Cilj edukacije je omogućiti poduzetnicima usavršavanje vještina upravljanja odnosima koje su ključne za dugoročni poslovni uspjeh i održivi razvoj njihovih poduzetničkih aktivnosti.

Teme i što ćete dobiti:

  • Uvod u poduzetničke vještine – steći ćete osnovno razumijevanje ključnih vještina potrebnih za uspješno poduzetništvo.
  • Interpersonalne vještine – razumjet ćete ključne interpersonalne vještine koje su prijeko potrebne za uspješno vođenje poslovnih odnosa.
  • Učinkovitom komunikacijom do gradnje odnosa – naučit ćete jasno i učinkovito prenositi poruke, razlikovati različite načine slušanja te analizirati različite vrste komunikacije s ciljem prepoznavanja one koja predstavlja temelj za dugoročne poslovne odnose.
  • Upravljanje konfliktima –  razumjet ćete tehnike prepoznavanja i konstruktivnog rješavanja sukoba kako bi se održala produktivna poslovna suradnja i spriječili štetni efekti konflikata.
  • Pregovaračke vještine i vještine persuazije – usavršit ćete vještinu argumentiranog iznošenja stavova, uvjeravanja i postizanja pozitivnih dogovora s partnerima i klijentima.
  • Vještine rješavanja problema – naučit ćete prepoznati i definirati poslovni problem, analizirati uzroke, generirati moguća rješenja te koristiti strukturirani pristup pri donošenju učinkovitih odluka u složenim poslovnim situacijama.
  • Samosvijest i emocionalna inteligencija u poduzetništvu – prepoznat ćete vlastite emocije i njihovu ulogu u donošenju odluka, kao i ulogu razumijevanja potreba i osjećaja drugih u izgradnji povjerenja i kvalitetnih poslovnih odnosa te razviti tehnike upravljanja stresom

Seminar je namijenjen poduzetnicima svih razina iskustva, od početnika do iskusnih vlasnika tvrtki kao i osobama koje planiraju pokretanje vlastitog poslovanja i žele razviti temeljne interpersonalne vještine.


Predavačica: Jasna Dumičić

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.