Webinar: Kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Od rujna 2025. na snagu stupa novi Zakon o fiskalizaciji, a već početkom 2026. eRačuni postaju obvezni za sve obveznike PDV-a. To znači da poslovanje ulazi u novu digitalnu fazu – s novim pravilima, rokovima i tehničkim zahtjevima.
Na webinaru ćemo jednostavno i jasno predstaviti što vas očekuje:
- koje su ključne novosti i rokovi primjene,
- tko su obveznici i kako se razlikuju B2C, B2B i B2G računi,
- kako će izgledati računi s novim obveznim elementima (npr. QR kod),
- na koji način funkcionira sustav eRačuna i eIzvještavanja,
- što trebate znati o XML formatu, AMS/MPS servisima i digitalnim certifikatima,
- koje kontrole i sankcije predviđa zakon,
- kako se praktično pripremiti i izbjeći najčešće pogreške.
Predavačica: Maja Živanović Ivankić
Naučili smo...
- Webinar: Kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0 (24. studenoga 2025. )
- Saznali smo kako se pripremiti za Fiskalizaciju 2.0 (30. rujna 2025. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.

