Od priče do naslova

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Medijska komunikacija je vještina koja se može naučiti. Bez obzira na to jeste li direktor tvrtke, poduzetnik početnik, ili entuzijast koji želi promovirati svoje ideje u zajednici, uspješno prenošenje poruke ključno je za vašu vidljivost i utjecaj.
Kroz seminar Kako komunicirati s medijima naučit će te:
- koja je razlika između marketinga, PR-a i novinarstva
- zašto će novinarska objava u medijima pobuditi veće zanimanje od plaćenog oglasa
- kako ostvariti uspješan kontakt s medijima i zainteresirati novinare da prenesu priču o vašim uslugama/proizvodima
- kako zadržati pozornost medija
- kako se pripremiti za razgovor s novinarima, kontrolirati tremu, uspješno odgovoriti na neugodna pitanja
“Što ćete me pitati?” Najčešće je pitanje koje postavljaju sugovornici. Žele znati povod, temu i okvir razgovora. Neki i konkretna pitanja, unaprijed, što je, pokazat će se puno puta, posve nepotrebno. Vještina je zaobići očita pitanja i očite odgovore. Novinar će se zainteresirati za ono što ste rekli usput ili na ono što uopće niste rekli. Uspješno postavljanje pitanja i davanje odgovora nije lako, ali se može naučiti.
Predavačica: Andreja Oreč
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.

