Zašto je bitno biti prisutan online?
Danas živimo drugačije. Ne koristimo se internetom samo povremeno i samo kada nam nešto treba.. Prosječno pogledamo naš mobitel 150 puta na dan. Pa čak i kada se vozimo na biciklu ili u autu tražimo nečiju adresu. To uvelike utječe na neke naše odluke koje donosimo. U digitalnom dobu imamo mogućnost platforme za svakodnevne aktivnosti potrošača ujedno koristiti i kao komunikacijske platforme.
Digitalni marketing je marketing koji koristi digitalne kanale kako bi komunicirao proizvod ili uslugu.
Kroz ovu edukaciju polaznici su dobiti odgovor na pitanja poput:
- Kako planirati ciljeve i budžet za digitalni marketing?
- Kako privući nove kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja?
- Kako mjeriti uspješnost uz pomoć dostupnih digitalnih alata?
Izvrsna edukacija. Krešo je izvrstan predavač, podijelio je s nama puno teorije, izvrsnih primjera u praksi i dao nam je puno korisnih savjeta. Molim vas proširite na napredni HVALA!
riječi su našeg polaznika.

