Kako nam javni nastup pomaže kod prodaje
17rujan2025
Iako će mnogi na drugi dio ove rečenica pomisliti ‘nema šanse’, činjenica je da apsolutno svaki poduzetnik može postati uspješnim u javnom nastupu i upravo svojim javnim pojavljivanjem učinkovito prodavati svoje usluge i proizvode.
U tome nam pomažu tri ključne stvari:
- Fokus na publiku – redovito podsjećanje na idealnog klijenta, na osobu za koju smo odlučili kreirati našu uslugu ili proizvod (koji su njezini izazovi i problemi, a koje su želje i ciljevi).
- Priprema sadržaja – kreiranje poruke koja će našem idealnom klijentu donijeti vrijednost, a nas pozicionirati kao osobu u koju će taj isti idealni klijent poželjeti uložiti.
- Priprema izvedbe – priprema svih drugih segmenata javnog nastupa (govor tijela, tehnički detalji, interakcija s publikom) na način da maksimalno podrže našu poruku, pridonesu uvjerljivosti i tako povećaju šanse da naša publika napravi onaj korak na koji ju pozivamo u našem nastupu.
Uz sve navedeno ključna je vježba samog nastupa naglas, a samoanaliza i traženje feedbacka relevantne osobe će svakako biti dodatni plus i ubrzanje prema ishodu kakav želimo.Sve preporuke za radionicu.
Puno korisne teorije i primjene u praksi s jasnim i pažljivim komentarima predavača. Ana je stručna, srdačna, neposredna i super je strukturirala radionicu pazeći na potrebe sudionika.
kaže nam naš polaznik.

