Saznali smo kako postati vidljiv online!
Mnogi poduzetnici započinju online komunikaciju bez jasne strategije i odabira pravih kanala. Kako bi polaznicima olakšali, održano je predavanje „Kako postati vidljiv online?“ pod vodstvom Valerije Jelaš, koja je podijelila jednostavne i praktične savjete, konkretne primjere i provjerene alate za izgradnju snažne prisutnosti na internetu.
Da bi brend bio prisutan i konkurentan na tržištu te se istaknuo u masi, potrebno je znati gdje i kako ga želimo prezentirati ciljanoj publici.
Vaš brend je ono što drugi ljudi govore o vama kada niste u prostoriji.
– Jeff Bezos, osnivač Amazona.
Česta prepreka poduzetnicima je otpor prema društvenim mrežama i online vidljivosti jer se ne žele snimati ili otkrivati sebe kao osobu koja stoji iza brenda. No, to ne mora biti tako. Postoje brojni načini kako predstaviti brend, a upravo ova edukacija pokazuje kako oglašavanje može biti jednostavnije i autentičnije.
Jedna od najvažnijih tema je autentičnost – kako ostati vjeran sebi, a istovremeno stvarati sadržaj koji rezonira s vašom publikom. Također, naglašava se važnost web stranice i CTA, koja je ogledalo svake tvrtke i osnovna polazna točka svake ozbiljne online strategije.
Na predavanju smo obradili:
- izbor digitalnih kanala i načina njihove upotrebe
- ulogu i značaj web stranice
- optimizaciju poziva na akciju (CTA)
- važnost SEO optimizacije
- prednosti newslettera
- društvene mreže kao važan alat
- kreiranje kvalitetnog sadržaja kao temelj vidljivosti
- doprinos PR članaka.
Polaznici su imali priliku sudjelovati u praktičnim vježbama i odmah primijeniti naučeno, čime su napravili prvi korak prema oslobađanju od straha od objavljivanja na društvenim mrežama i izgradnji autentične online prisutnosti.
Predavanje i predavačica su bili za 1000. Jako korisna edukacija za početak oglašavanja i početak poslovanja! Hvala Plavom uredu za sve nas početnike!
kaže nam jedan polaznik

