Kako razumjeti svoje klijente pomoću CRM-a
Stvaranje i održavanje kvalitetnog odnosa s klijentima predstavlja jedan od većih izazova u poduzetništvu. Kako ga uspješno provoditi, pokazao je našim polaznicima Nenad Kostić u predavanju Lead management sa CRM-om.
Lead management je kvalitetno upravlajnje prikupljenim informacijama kako bi se odnos s tržištem i klijentima držao na visokoj razini, skratio prodajni proces, te gradila reputacija na preporukama.
Uspjeh ne leži samo u privlačenju novih klijenata, već i u njegovanju odnosa s postojećima, čak i nakon završenog posla.
Brinuti o cjelokupnoj bazi potencijalnih klijenata, a i onih koji su to već bili, može se kroz centralizirani i organizirani sustav. To omogućuje da u svakom trenutku imamo sve relevantne informacije na jednom mjestu.
Kako kvalitetno upravljati informacijama o klijentima?
Uvođenje CRM (Customer Relationship Management) sustava pruža uvid svih zainteresiranih za našu uslugu – od prvog upita, preko cijele komunikacije do povijesti kupovine. To omogućuje da:
- Razumijemo svoje klijente: Pratimo njihove potrebe, preferencije i povijest interakcija kako bismo im pružili personaliziranu uslugu.
- Automatiziramo procese: Uštedimo vrijeme na administrativnim zadacima i fokusiramo se na ono što je najvažnije – izgradnju odnosa.
- Donosimo informirane odluke: Analiziramo podatke i stičemo dragocjene uvide o svom tržištu i uspješnosti prodajnih strategija.
- Održavamo kontakt: Jednostavno pratimo i obnavljamo komunikaciju s klijentima, gradeći tako njihovu lojalnost i osiguravamo buduće poslove.
„Odlična edukacija. Cijelo predavanje je bilo popraćeno radom u demo verziji programa gdje je sve bilo jasno objašnjeno.
zaključak je jednog od polaznika.

