Što je potrebno za uspješan brend?

Ako ste dio korporativnog marketinga ili sam svoj majstor u svom obrtu ili tvrtki, zaduženi ste za razvoj svog branda ili brand proizvoda kojeg ste plasirali na tržište.
Prvenstveno je bitna vjera u brand, a zatim i pozitivan mindset koje će navesti sve oko vas da vam vjeruju i kupe od vas proizvod ili uslugu.
Na ovoj edukaciji saznat ćete:
- Koje su to vještine i znanja koje trebati imati ili steći?
- Što sve uključuje u izradu uspješne strategije i taktike?
Kroz ovo interaktivno predavanje koje je temeljeno na dugogodišnjem iskustvu rada preko 15 godina u multinacionalnoj marketinškoj agenciji i korporaciji, imat ćete priliku saznati sve o strateškom marketingu iz prve ruke.
Predavačica: Evelina Vranić
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.

