Kako kvalitetno postaviti temelje brenda?

Na tržištu koje nudi pregršt proizvoda i usluga jedini način na koji se možemo istaknuti – jest svojim brendom. Kako dobro posložiti svoj brend i tako privući svoje potencijalne klijente i kupce saznali smo od Izabele Laure na webinaru Postavi temelje svog brenda!.
Brend je više od vizuala i aktivnosti na društvenim mrežama. Brend je doživljaj, iskustvo i emocija koju pružamo svojim kupcima. Prije nego što počnemo komunicirati brend, potrebno je odrediti njegove temelje.
Temelji brenda – kakav je naš brend?
Izgradnju brenda, kao i izgradnju kuće, počinjemo postavljanjem dobrih, čvrstih temelja na kojima će naša kuća, odnosno brend stajati. Uz dobre temelje s lakoćom i sigurnošću gradimo ostale katove koji su onda vidljivi i drugima!“,
uspoređuje Izabela.
Kada razmišljamo o temeljima svog brenda, trebamo razmisliti o sljedećim pitanjima:
- Tko je i kakav je naš brend?
- Zašto postoji? Po čemu je poseban?
- Što on daje kupcima? Na koji način?
- Na kojim vrijednostima počiva?
Nakon što smo definirali osobnost brenda i razliku koju donosi na tržište, možemo krenuti u izradu logotipa i vizualnog identiteta brenda.
Iako se nisam nešto javljala na edukaciji, mogu samo pohvaliti predavačicu i da mogu, dala bih joj ocjenu 5 plus! Izvrsno prenosi svoje znanje, barata svim aspektima edukacije, odličnih zapažanja i prijedloga, zanimljiva, odlična!“,
dojam je jedne polaznice današnjeg webinara.