Edukacija

Pregovaranje s “teškim” pregovaračima

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica takve komunikacije.

Koliko klijenata ste izgubili zbog neriješenih sukoba!? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? A neprospavanih noći? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.

Cilj radionice je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” pregovaračima kroz detektiranje:

Tko su i što je cilj “teških” pregovarača?

Taktike “teških” pregovarača

Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?

Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?

Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili…?

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ klijentima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management. Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa – jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.

Predavačica: Davorka Biondić Vince

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.