Jeste li fokusirani na preveliko ciljano tržište?
Proboj na (pre)zasićeno tržište nije lak, osobito kad nemamo velike budžete. Što i kako mogu napraviti poduzetnici početnici kako bi se probili na tržištu te koje su najčešće početničke greške saznali smo od Davida Reya Hudečeka na edukaciji Najbolja marketinška strategija za početnike.
Marketing je aktivnost proučavanja i zadovoljavanja potreba ciljanih kupaca te zatim kreiranje ponude koja će zadovoljiti te potrebe. A da bismo privukli te kupce, potrebna nam je marketinška strategija.
Marketinška strategija je plan usmjerenih aktivnosti za prelazak iz trenutne situacije do zadanih tržišnih ciljeva!“,
započeo je David.
Preveliko ciljano tržište je najčešća greška poduzetnika početnika!
Prilikom kreiranja marketinške strategije David je primijetio čak nekoliko najčešćih pogrešaka poduzetnika početnika od kojih je jedna fokus na preveliko ciljano tržište.
Ciljano tržište je segment tržišta kojem se poduzeće obraća svojim proizvodima ili uslugama. Prema Davidu, poduzetnici početnici se često fokusiraju na preveliko tržište koje je nemoguće učinkovito dosegnuti:
- Loš primjer: “Svi ljudi koji koriste kozmetiku”
- Dobar primjer: “Muškarci 25-40 godina u urbanom području Zagreba koji traže premium proizvode za njegu kože”
Osim navedenog, česte greške kod segmentiranja tržišta su i neistraženost konkurencije i potreba tržišta te ignoriranje tržišnih trendova.
Kako bi izbjegli ove greške, polaznici su na ovoj edukaciji definirali vlastito ciljano tržište te strategije kojima će zaokupiti pažnju na tom tržištu.
Od ranije imam odlična iskustva iz ‘Plavog ureda’, a ovo je predavanje taj dojam diglo za još jednu stepenicu. Bravo!”,
zaključio je jedan polaznik.