Cijena je više psihološka kategorija!
Za naš krajnji financijski rezultat od izuzetne važnosti je ispravno postavljanje cijena. Koje sve cjenovne strategije za maksimiziranje prodaje i profita postoje i koju koristiti u kojim prilikama otkrila nam je Egli Ilić.
Cijena nekog proizvoda ili usluge je ekonomska, ali i psihološka kategorija. I dok su brojni poduzetnici fokusirani na ekonomske varijable poput fiksnih i varijabilnih troškova, često se zanemaruju one psihološke:
Razumijevanje troškovne strategije je bitno, ali nije dovoljno za maksimiziranje prodaje i zarade! Cijena je više psihološka kategorija. Razumijevanje načina na koji kupci donose odluke omogućuje zaračunavanje viših cijena nego troškovni princip!“,
ističe Egli.
O čemu ovise odluke o kupnji?
Prema bihevioralnoj ekonomiji, odluke o kupnji ovise o:
- emocijama potrošača,
- pristranosti potrošača,
- okolnostima potrošača,
- okruženju potrošača.
Zato su se na edukaciji polaznici upoznali s brojnim cjenovnim strategijama – od cjenovnog pozicioniranja do sidrenja, strategije cjenovnog mamca do strategije povećanja cijena – koje će im koristiti u budućem poslovanju.
Sjajna edukatorica i uvijek zanimljiva tema!“,
komentar je jednog polaznika ove edukacije.