Za dobar pitch važno je znati tko nas sluša!
Pitch je kratka i sažeta prezentacija poduzetničke ideje, proizvoda ili usluge s ciljem privlačenja potencijalnih investitora, klijenata i poslovnih partnera. Kako pripremiti dobar pitch učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!.
Mnogi natječaji, ali i prodajni sastanci zahtijevaju pitch poduzetničke ideje. Kroz pitch brzo prenosimo ključne informacije o vrijednosti projekta te njegovu jedinstvenost na tržištu.
Taj pitch može biti u formi usmenog izlaganja, pisanog sažetka ili videa, a pritom je važno – znati tko je s druge strane pitcha:
Idealno bi bilo da znate tko je osoba koja vas sluša!“,
ističe Vanja.
Tko sluša naš pitch?
Ako znamo tko sluša naš pitch, znamo i odgovore na sljedeća pitanja:
- Koji je njihov problem?
- Koje rješenje nudimo?
- Koji su benefiti za njih?
- Zašto bi odabrali nas?
- Tko su nam klijenti i partneri?
Ako odgovore na ova pitanja ukomponiramo u pitch uz jednostavnu i simpatičnu priču, napravili smo dobru pitch prezentaciju.
Nakon što su obradili teoriju pitcha, polaznici su imali zadatak osmisliti vlastiti pitch kako bi na kraju sudjelovali na pitch „natjecanju“. Na njihove pitch prezentacije Vanja im je dao dodatne savjete što se pokazalo kao dobitna kombinacija:
Super je što seminar uključuje praktični dio!“,
komentar je jednog polaznika.