Što je komunikacijski plan?
08studeni2024
Kada pokrećemo biznis, važno je razmišljati na koji način ćemo komunicirati o njemu. To definiramo u komunikacijskom planu, a što je on te kako ga napisati saznali smo od Izabele Laure na edukaciji Izradi komunikacijski plan za svoj biznis!.
Komunikacijski plan je poslovni dokument u kojem definiramo KOME želimo komunicirati, ŠTO im želimo reći i KAKO ćemo do njih doći!“,
započela je Izabela predavanje.
Od čega se sastoji komunikacijski plan?
Komunikacijski plan se sastoji od sljedećih poglavlja:
- O brendu i biznisu – O čemu priča naš brend i naš biznis?
- Konkurencija – Tko nam je konkurencija?
- Ciljevi – Koji su nam ciljevi?
- SWOT analiza – Koje su nam prednosti, slabosti, prilike i prijetnje?
- Publika (kupci) – Tko su naši kupci ili čitatelji?
- Poruke (što) – Koje poruke želimo poslati?
- Kanali (gdje) – Kojim kanalima ćemo komunicirati te poruke?
- Raspored (kada) – Kada ćemo komunicirati te poruke?
- Mjerenje – Ako ćemo mjeriti rezultate?
- Budžet – Koji nam je budžet?
Na edukaciji su polaznici detaljno upoznali s teorijom i primjerima komunikacijskog plana, a zatim su pisali vlastiti komunikacijski plan.
Topla preporuka za edukaciju i sve pohvale za predavača! Konkretno, zanimljivo, s jasnim primjerima i smjernicama!“,
dojam je jednog polaznika.