Ušteda novca i vremena uz e-poslovanje
Uslijed novih tehnoloških promjena e-poslovanje postao je nezaobilazan način u poslovanju malog i srednjeg poduzetništva što je dovelo do znatne uštede vremena i novca. Novi trendovi koji se ne mogu zaobići obuhvaćaju:
- društvene mreže za pronalaženje novih kupaca proizvoda ili usluga;
- videosnimke za različite svrhe od marketinga do obuke;
- razne mobilne aplikacije;
- pohranjivanje podataka u cloud verzije;
- obrada robe i inventara u stvarnom vremenu.
Internet omogućuje veću tržišnu konkurentnost tako što povećava dostupnost informacija. Navedeni kanali samo su neki od načina komuniciranja u poslovanju poduzetnika.
prednosti su koje navodi i naš predavač Siniša Begović. E-poslovanje uz eksternu komunikaciju s potencijalnim klijentima i partnerima, može olakšati i internu komunikaciju. Uvođenjem internog kanala putem web portala tvrtke zaposlenici dobiju lakši način komuniciranja i međusobnog upoznavanja. Ovakav sistem najčešće koriste velike korporacije, ali može biti dobar alat za MPI u sustavu B2B komuniciranja s poslovnim partnerima.
Siniša Begović je kroz brojne primjere i praktičnu vježbu polaznicima pokazao velik broj dostupnih alata koji se mogu koristiti u e-poslovanju. Neki od najpoznatijih su Alexa – internetska stranica za analizu podataka i Google Analytics.
U ugodnoj atmosferi Plavog ureda, Siniša Begović nas je uz primjere iz prakse na vrlo zanimljiv i informativan način uputio u tajne e-poslovanja.
Ivanka Anić-Matić