Kakav je agresivni stil komunikacije?
U poslu i životu komunikacija je od neizmjerne važnosti. Kako pravilno komunicirati te koji su stilovi komuniciranja saznali smo od Kristijana Sedaka na edukaciji Pričati i raditi nije isto – komunikacijske vještine.
Postoji više stilova komuniciranja – agresivni, pasivni i asertivni. Dobar komunikator služi se asertivnim stilom komuniciranja o kojem smo već pisali, a ovaj put smo se posvetili agresivnom stilu komuniciranja.
Osoba s agresivnim stilom komuniciranja na svjestan ili nesvjestan način prelazi granice drugim osobama i pokušava uspostaviti kontrolu. Takva osoba može često koristiti naredbe, optužbe, kritiku i ne ostavlja previše prostora za dvosmjernu komunikaciju te ne pokušava shvatiti stajalište druge osobe.
Što obilježava agresivni stil komunikacije?
Kristijan ističe kako agresivni stil komunikacije možemo prepoznati po:
- glasnom pričanju,
- prekidanju sugovornika,
- ne slušanju sugovornika,
- optuživanju,
- agresivnom gestikuliranju,
- kritiziranju osobe, a ne njezinog ponašanja.
Cilj je agresivne komunikacije zadovoljiti svoje želje i potrebe, a osoba se vodi načelom: „Ja pobjeđujem, ti gubiš!“. Osobi je cilj pobijediti u komunikaciji, a ne postići istinsko razumijevanje.
Na edukaciji su polaznici saznali svoj vlastiti stil komunikacije te kroz razne vježbe i simulacije upoznali s govorom tijela i raznim komunikacijskim tehnikama, a ovo su njihovi dojmovi:
Zanimljivo predavanje koje zbog svog sadržaja i načina izlaganja predavača tjera na razmišljanje!