Koje su najčešće zablude o brendiranju?
U gomili proizvoda i usluga na tržištu valja se istaknuti svojom posebnošću. Te posebnosti možemo naglasiti svojim brendom, a kako ga pravilno postaviti te koje su najveće zablude o brendiranju saznali smo od Izabele Laure na webinaru Postavi temelje svog brenda!.
Brend nije samo logotip ili određena boja određene tvrtke ili proizvoda. Brendiranje pak je više od slike i aktivnosti na društvenim mrežama.
Brend je doživljaj, iskustvo, emocija!“,
ističe Izabela.
Najčešće zablude o brendiranju
Ipak, mnogo poduzetnika kreće s radom prije nego što temeljito promisle o svom brendu i prije nego što naprave brendiranje sebe i svog posla.
Izabela ističe kako su najčešće zablude o brendiranju sljedeće:
- Brend je logotip i vizualni identitet – prije izrade logotipa potrebno je definirati KAKAV to brend mi želimo stvoriti da bismo znali kako to vizualno izraziti!
- Brendiranje je samo za velike igrače – na kojem god tržištu bili, lokalnom, nacionalnom, globalnom, trebat ćete se istaknuti i pronaći put do svojih kupaca!
- Brendiranje je isto što i marketing – marketing su aktivnosti koje ćemo poduzeti kako bismo promovirali svoje proizvode ili usluge, odnosno, potaknuli kupnju ili prodaju istih, dok se brendiranje bavi pričom koja leži iza brenda, što je posebno kod njega i kome je taj brend namijenjen.
Iz tog razloga brendirati se valja bez obzira na proizvod ili uslugu koju nudimo, kao i bez obzira na tržište kojem smo se odučili natjecati. Jer brendom nudimo određenu kvalitetu i iskustvo po kojem će nas naši kupci pamtiti.
Zanimljiva i korisna edukacija, drago mi je da sam sudjelovala. Proširujete teme i uzimate ljude sa iskustvom, dijele svoje znanje s nama. Hvala vam od srca!“,
riječ su jedne od polaznica ovog predavanja.