Što je ponuda vrijednosti?
Svi imamo određene poslovne ideje, no imaju li one potencijala biti dugoročno održive na tržištu? Odgovore na ova pitanja mogu nam dati poslovna platna, a sve o ovoj metodologiji učili smo od Tomislava Krište na edukaciji Business Canvas – ispitaj svoju ideju.
Business Canvas je poduzetnički i upravljački alat koji omogućava dizajniranje, razvijanje, opisivanje, unapređivanje i testiranje poslovnog modela.
Poslovni model nam pomaže utvrditi sve elemente potrebne da se stvorimo profitabilno poduzeće, a jedan od tih elemenata jest ponuda vrijednosti koju nudimo svojim potencijalnim kupcima.
Što je ponuda vrijednosti?
Ponuda vrijednosti stvara vrijednost za pojedini segment kupaca različito kombinirajući elemente koji zadovoljavaju potrebe tog segmenta.
Kada razmišljamo o ponudi vrijednosti, razmišljamo što je drukčije kod nas u odnosu na konkurenciju. Je li to neka novost? Funkcionalnost? Dizajn?“,
potiče na razmišljanje Tomislav. Zatim ističe:
Koju vrijednost isporučujemo? Koji problem rješavamo?“.
Kada temeljito upoznamo svoje kupce pomoću brend persona, tada i znamo i dobro definirati ponudu vrijednosti koju isporučujemo svojim kupcima.
Na edukaciji su polaznici upoznati s cijelom metodologijom platna poslovnog modela te su na primjeru iz realnog života vidjeli njegovu primjenu.
Vrlo korisno predavanje, natjeralo me da razmišljam kao poduzetnik, a ne student. Sigurno će pomoći pri planiranju sljedećih koraka u poduzetništvu“,
zaključio je jedan od polaznika.