Webinar: Excel za poduzetnike
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu i Excel program, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Kao mali ili mikro poduzetnik većinu potrebnih aktivnosti za vođenje posla obavljate sami. Osim rada na samoj usluzi ili proizvodu. tu su i poslovi administracije, komunikacije s klijentima, vođenje raznih evidencija, izdavanje računa i slično. Na ovoj edukaciji upoznat ćemo vas s načinima kako vam Excel može pomoći u efikasnijem vođenju poslovanja.
U prvom dijelu prolazimo osnove samog Excela (predznanje nije potrebno) i njegove funkcionalnosti koje će vam najviše trebati. Zatim stečeno znanje koristimo za izradu jednostavnih evidencija i mini-aplikacija kako biste stekli dojam što sve možete izraditi za svoje potrebe. Jedan takav primjer je i model za evidenciju knjige prometa i izrade računa ZICER Plavog ureda, a proći ćemo i primjere poput evidencije protoka novca i evidencije klijenata.
Snaga Excela nije samo u formulama i ćelijama, radi se o otključavanju potencijala za pretvaranje podataka u akcijske uvide za uspjeh poslovanja. Ako ste spremni paralelno unaprijediti svoje vještine i svoje poslovanje, iskažite interes i pridružite nam se na edukaciji!
Predavač: Mario Jurčić
Naučili smo...
- Kako napraviti u Excelu model za upravljanje poslovanjem? (03. prosinca 2024. )
- Zašto koristiti Excel? (10. srpnja 2024. )