Koje promjene donosi Google Analytics 4?
Kako bismo mogli donositi pravilne poslovne odluke, potrebno je stalno mjeriti rezultate. U svijetu web stranica to radimo web analitikom, a kako analitički razmišljati i interpretirati te podatke saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku.
Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica koji koristi više od 70% webova u svjetskih top 1 milijun:
Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije trebamo poboljšati da bismo ostvarili zadane ciljeve!“.
Koje promjene donosi Google Analytics 4?
- godina donijela je u svijetu web analitike određene promjene – naime, od 1. srpnja Google Analytics Universal prestao je prikupljati podatke.
Google Analytics 4 nije samo drugi interface, već sasvim novi model podataka!“,
govori Robert ističući kako Google Analytics 4 koristi strojno učenje za predviđanje rezultata i modeliranje za „popunjavanje rupa među podacima”.
Izvještaji u Google Analytics 4 su sljedeći:
- Acquisition (Akvizicija)
- Engagement (Ponašanje)
- Monetization (Konverzije)
- Retention (Zadržavanje)
- User (Korisnici)
Bitna razlika je da se Google Analytics 4 oslanja na evente, ne na stranice, tako da je Pageview samo još jedan event. Polaznici su na ovoj edukaciji dobili uvid kako interpretirati sve ove podatke na način koji će poboljšati njihovo (buduće) poslovanje.
Predavanja su, kao i uvijek u Plavom uredu, aktualna, relevantna i dobro organizirana. Predavanje je ispunilo očekivanja, s obzirom da se radi o opsežnom području, jako je dobro sumirano i strukturirano, a predavač odličan!“,
zaključak je jednog od prisutnih polaznika.