Od čega se sastoji brendiranje?
Da bismo se istaknuli na današnjem tržištu valja imati dobro razrađen brend. Kako se brendirati na odgovarajući način s obzirom na vrijednosti koje želimo komunicirati otkrila nam je Izabela Laura na webinaru Postavi temelje svog brenda!.
Brend je doživljaj, osjećaj i iskustvo koje se formira i postoji u svijesti kupaca. Brendiranje je zapravo proces koji se sastoji od niza aktivnosti koje se provode kroz vrijeme kako bi naš brend postao prepoznatljiv u očima ciljanih kupaca.
Cilj brendiranja je povezati se s kupcima, stvoriti most povjerenja i potaknuti ih da odaberu upravo naš brend naspram konkurencije.
Od čega se sastoji brendiranje?
Na webinaru nam je Izabela istaknula kako se brendiranje sastoji od 3 faze:
- Postavljanje temelja brenda,
- Izrada brend strategije (plana),
- Realiziranje brend strategije.
Ako kuća nema dobre temelje, vrlo je vjerojatno da neće dugo moći odolijevati naletima promjenjivog vremena kakvo je i tržište. Isto je i s brendovima – dobri temelji očuvat će vaš brend na tržištu!“,
naglasila je Izabela koja je, uz teoriju, polaznicima detaljno na primjerima objašnjavala proces brendiranja.
Na kraju webinara prisutni su zbog praktičnih vježbi imali razrađenu brend strategiju za svoje poduzetničke pothvate te im je preostala samo realizacija. Ovo su njihovi dojmovi:
Odlično strukturirana radionica i odlična predavačica – velike pohvale! Nisam imala očekivanja jer nisam znala da li je ovo tema koja mi je super važna ili ne, no na kraju sam dobila jako puno informacija koje mogu primijeniti za izradu weba, poboljšati kvalitetu komunikacije s kupcima i slično. Osvijestila sam važnost brenda i koliko može unaprijediti posao koji radim. Puno kvalitetnih i uzemljenih informacija za praksu. Pohvala predavačici i hvala za sve što je komunicirala s nama!“.