(Ne)uspješna svakodnevna poslovna komunikacija

uspjesna poslovna komunikacija zicer plavi ured

Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.

 

Ova radionica je namijenjena širokoj paleti polaznika jer govori o važnosti svakodnevne komunikacije, odnosno – koliko se doista čujemo, slušamo, razumijemo i, u konačnici, uvažavamo?

Glavni cilj edukacije je ukazati na one najčešće svakodnevne komunikacijske probleme te kako ih izbjeći, odnosno kako ostvariti što bolju poslovnu komunikaciju –  unutar radnog tima, s poslovnim partnerima, klijentima… Znanja stečena kroz ovu radionicu mogu se primjenjivati i u svim ostalim životnim situacijama i okruženjima te nam pomažu lakše prepoznati uzroke/povode, međusobnog nerazumijevanja i nezadovoljstva.

Uz kratki uvodni dio, kroz radionicu se prolaze sljedeće teme:

  • osnovne komunikacijske podjele – na verbalnu i neverbalnu, eksternu i internu, hijerarhijsku…,
  • razlike između kriznog komuniciranja i krize u svakodnevnoj komunikaciji,
  • primjeri zašto je upravo svakodnevna komunikacija toliko bitna u našem poslovnom životu te kako uspješno rješavati nesporazume,
  • kako jasno iskomunicirati međusobne odnose, radne zadatke, obveze i očekivanja – “podrazumijevanje vodi u nerazumijevanje”,
  • uspješna komunikacija – uspješno funkcioniranje unutar radnog okruženja,
  • nazovimo stvari pravim imenom – problem ili izazov…

Edukacija je namijenjena širokom spektru polaznika – od onih koji se tek planiraju odlučiti za svijet poduzetništva i u startu želi izbjeći najčešće komunikacijske probleme pa sve do onih koji se u svom poslu s njima svakodnevno susreću.


Predavačica: Marija Sesler

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.