(Ne)uspješna svakodnevna poslovna komunikacija
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Ova radionica je namijenjena širokoj paleti polaznika jer govori o važnosti svakodnevne komunikacije, odnosno – koliko se doista čujemo, slušamo, razumijemo i, u konačnici, uvažavamo?
Glavni cilj edukacije je ukazati na one najčešće svakodnevne komunikacijske probleme te kako ih izbjeći, odnosno kako ostvariti što bolju poslovnu komunikaciju – unutar radnog tima, s poslovnim partnerima, klijentima… Znanja stečena kroz ovu radionicu mogu se primjenjivati i u svim ostalim životnim situacijama i okruženjima te nam pomažu lakše prepoznati uzroke/povode, međusobnog nerazumijevanja i nezadovoljstva.
Uz kratki uvodni dio, kroz radionicu se prolaze sljedeće teme:
- osnovne komunikacijske podjele – na verbalnu i neverbalnu, eksternu i internu, hijerarhijsku…,
- razlike između kriznog komuniciranja i krize u svakodnevnoj komunikaciji,
- primjeri zašto je upravo svakodnevna komunikacija toliko bitna u našem poslovnom životu te kako uspješno rješavati nesporazume,
- kako jasno iskomunicirati međusobne odnose, radne zadatke, obveze i očekivanja – “podrazumijevanje vodi u nerazumijevanje”,
- uspješna komunikacija – uspješno funkcioniranje unutar radnog okruženja,
- nazovimo stvari pravim imenom – problem ili izazov…
Edukacija je namijenjena širokom spektru polaznika – od onih koji se tek planiraju odlučiti za svijet poduzetništva i u startu želi izbjeći najčešće komunikacijske probleme pa sve do onih koji se u svom poslu s njima svakodnevno susreću.
Predavačica: Marija Sesler
Naučili smo...
- Komunikacija i vrste komunikacije (11. prosinca 2023. )