Koja je razlika između individualnog i poduzetničkog LinkedIn profila?
LinkedIn je poslovna društvena mreža koja je često zanemarena od strane poduzetnika. Za poduzetnike i poduzetnice u nastajanju, ali i za one koji već plove poduzetničkim vodama organiziran je webinar Kako do (više) klijenata uz LinkedIn? koji je vodio Vedran Glogović.
Društvena mreža LinkedIn pruža veliki potencijal za brzi dolazak do klijenata, kao i za razvoj osobnog profesionalnog brenda. Međutim, postoje određene razlike, ovisno o tome želimo li se više profilirati kao stručnjak individualac ili poduzetnik.
Koja je razlika između individualnog i poduzetničkog LinkedIn profila?
Vedran ističe kako na LinkedIn-u postoje 2 tipa profila:
- Individualni profil – cilj ovakvog tipa profila je aktivno ili pasivno traženje posla. Na ovakvom tipu profila fokus se stavlja na osobu tj. sebe i vlastite vještine te se naglašavaju mjerljivi rezultati i osobni uspjesi. Ovakav tip profila uvelike podsjeća na CV
- Poduzetnički profil – ovaj tip LinkedIn profila preporučljiv je za poduzetnike ili one koji će to tek postati. Ovdje nije fokus toliko na samom poduzetniku, koliko na ciljanom klijentu i njegovim izazovima. Cilj je što jasnije definirati USP (Unique selling proposition) i ponude usluga sadašnjim i budućim klijentima.
Uz tipove profila, polaznici su na edukaciji imali prilike vidjeti kako bi trebao izgledati dobro optimiziran LinkedIn profil, a uz to su dobili i konkretne savjete za objavljivanje sadržaja na ovog društvenoj mreži.
Odlično predavanje s puno korisnih i praktičnih informacija. Baš ono što mi je trebalo jer sam dobila jasne upute kako mogu pristupiti izgradnji svoga poslovanja na LinkedInu, ali i druge važne informacije oko postavljanja ciljeva i usmjeravanja poslovanja. Predavač je jako stručan i profesionalan te je maksimalno iskoristio vrijeme da pruži praktičnu edukaciju, a da se istovremeno prilagodi potrebama polaznika. Svaka čast!“,
zaključili su neki od polaznika današnjeg webinara.