Neka vaš tekst odgovara na pitanja kupca u AIDA slijedu!
Ako pružate usluge na tržištu, tada znate koliko je važno adekvatno se predstaviti potencijalnim klijentima. No, upravo u tome leži problem – što napisati? Za naše sadašnje i buduće poduzetnike Višnja Željeznjak je održala online radionicu Pisanje sadržaja za uslužne web stranice na kojoj su pokušali sročiti svoje prve tekstove.
Kod pisanja sadržaja za web stranice, osobito kad je usluga u pitanju, važno je da kroz taj sadržaj odgovorimo na potencijalna pitanja kupca.
Odgovarajte na pitanja kupca u AIDA slijedu!
Tijekom radionice Višnja je polaznicima radionice preporučila odgovaranje na pitanja kupca u AIDA slijedu:
- A – ATTENTION: Informiraj/zadrži na web stranici – Što je ovo i je li ovo za mene?
- I – INTEREST: Zainteresiraj/educiraj – Kako to točno koristim?
- D – DESIRE: Pobudi želju/uvjeri/utječi – Koju korist dobivam od toga?
- A – ACTION: Potakni na akciju/kreiraj upit/prodaj – Kako mogu dobiti ovo?
Kada tekstovi na našoj web stranici u ovom slijedu odgovaraju na pitanja kupca, veća je vjerojatnost da će on napraviti konverziju, odnosno željenu akciju kojoj se nadamo.
Na kraju, web stranica nikada nije gotova, već se ona stalno treba dorađivati i prototipizirati. Polaznici imali prilike izraditi prototip jedne stranice za svoju uslugu te su usvojili praktične alate za nastavak samostalnog rada.
Oduševljena! Sve riječi hvale za predavačicu! Strpljiva, topla, pristupačna, izvrstan komunikator. Prenijela nam je znanje zaista stručno, jasno, smireno. Materijali besprijekorno pripremljeni. Sve je teklo kao po špagici. Svaka čast za snalaženje u svim dokumentima i informacijama o polaznicima. I naravno, informacije, ideje i praktično znanje koje nam je prenijela bit će od neprocjenjive vrijednosti. Hvala predavačici! Hvala Plavom uredu!“,
istaknula je jedna od polaznica ove edukacije.