Što mjerimo web analitikom?
Ako ne mjerimo podatke, teško da ćemo moći donijeti ispravne poslovne odluke. Kako pravilno mjeriti i interpretirati podatke s vlastitih web stranica, učili smo na edukaciji Uvod u web analitiku uz Roberta Petkovića.
Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica, a koristi ga više od 70% webova u svjetskih top 1 milijun. On nam omogućuje praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka pomoću kojih možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije trebamo poboljšati da bismo ostvarili poslovne ciljeve.
Ako ne znamo ZAŠTO nam brojevi rastu, jednom kada počnu padati (a hoće!), tada je prekasno za promjenu!“,
istaknuo je Robert.
Što mjerimo web analitikom?
Internet nam donosi dvostruku komunikaciju, mjerljivost i A/B/n testiranje što nam omogućuje konstantno poboljšanje sadržaja, dizajna, kampanja i ciljeva.
Google Analyticsom možemo mjeriti:
- Efikasnost pojedinih kampanja – Koji izvori generiraju više posjeta? Koji izvori generiraju više konverzija?
- Funkcionalnosti weba – Što posjetitelji rade? Čitaju li naše tekstove? Do kraja ili samo početak? Ispunjavaju li naše ciljeve i očekivanja? Što trebamo PROMIJENITI kako bismo ostvarili ciljeve?
Na ovoj edukaciji polaznici se upoznali s temeljnim informacijama o Google Analyticsu, koracima postavljanja istog, glavnim metrikama te interpretaciji dobivenih rezultata.
Edukacija je bila izrazito korisna za mene. Predavač je fantastičan – baratanje temom, način poučavanja, primjeri iz prakse, sve! Ovo mi je bila prva edukacija u Plavom uredu i jedva čekam prijaviti se za nove!“,
komentirali su neki od prisutnih polaznika.