Što čini dobar webshop?
Trendovi govore da sve više kupujemo putem interneta, stoga se mnogi poduzetnici odlučuju za webshop i web poslovanje. O tome što čini dobar webshop, ali i o čemu treba razmišljati prilikom kreiranja istog učili smo od Darijana Kosića na edukaciji Postavljanje i razvoj uspješnog ecommerce poslovanja.
Prema istraživanju udruge e-commerce Hrvatska, čak 36 % Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, dok svaki peti Hrvat kupuje na internetu nekoliko puta tjedno. Prema tome, odluka o vlastitoj web trgovini itekako ima smisla za određene djelatnosti.
Što treba imati dobar webshop?
Postoji više načina na koje možemo kreirati vlastitu web trgovinu, no svaka dobra web trgovina trebala bi imati sljedeće karakteristike:
- Kvaliteta proizvoda i usluge – bez kvalitete proizvoda nećemo postići ništa,
- Detaljne informacije o proizvodima – proizvode treba detaljno opisati kako bi kupci mogli proučiti sve karakteristike,
- Kvalitetne fotografije – potrebno je štaviti nekoliko fotografija proizvoda iz svih kuteva,
- Raspoloživost robe i brza isporuka – što je ovaj proces brži i točniji, kupci će biti zadovoljniji,
- Jasno isticanje uvjeta dostave i povrata – važno je informirati kupce o svim scenarijima,
- Kvalitetan buyers journey,
- Konstantna optimizacija = User Experience + Customer Experience.
Na edukaciji su se polaznici upoznali s osnovnim informacijama u vezi pokretanja vlastitog webshopa, kao i sa strategijom i alatima za realiziranje istog. Na kraju su dobili brojne savjete za odnose s kupcima što su neki od njih popratili riječima:
Gospodin Darijan je bio vrhunski predavač. Iznimno simpatičan i stručan i svakako je 5h predavanja proletjelo. Kvaliteta predavanja je bila odlična te bih svakako ovo predavanje preporučila svojim kolegama i poznanicima!“.