Koji su važni atributi ključnih riječi?
U svijetu internetskih pretraga i sadržaja izuzetno je bitno voditi računa o SEO optimizaciji. Što je SEO optimizacija, zašto je bitna te koji su važni atributi ključnih riječi učili smo na webinaru Uvod u SEO optimizaciju od Siniše Gavrilovića.
Nikada nije bilo više ljudi na internetu i nikada nisu više trošili na internetu!“,
istaknuo je Siniša.
68% svakog online iskustva počinje pretragom, a čak 80% kupovine počinje online istraživanjem. Također, 64% Gen Y i 66% Gen Z koristi Ad Blockere što znači da je oglase moguće ugasiti svugdje, dok SEO nije moguće ugasiti.
Pa što je onda SEO?
SEO je proces u kojem kroz poboljšanja na našim stranicama (On site SEO) i oko njih (Off site SEO) ostvarujemo veću vidljivost na Internet pretraživačima.
Atributi ključnih riječi
Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušaju utvrditi najrelevantnije i najznačajnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik. Uloga SEO optimizacije je stvaranje i promoviranje sadržaja koji odgovara ključnim riječima koje pretražuju korisnici.
O ključnim riječima i alatima za istraživanje ključnih riječi smo već pisali, a danas ćemo se posvetiti atributima koje trebamo promotriti u vezi ključnih riječi:
- Relevantnost – koliko je određena ključna riječ važna za naš posao?
- Ukupni volumen pretrage – kolika je količina pretraga za određenu ključnu riječ?
- Konkurenciju – kolika je konkurencija u vezi te određene ključne riječi?
Na kraju, najvažnije pitanje je vode li odabrane ključne riječi konverzijama i ostvaruju li zadane poslovne ciljeve. Ako ne vode, onda ne trebamo gubiti vrijeme na optimizaciju takvog sadržaja – možemo ga čak i ukloniti s našeg web sjedišta.
Kao početnik u ovom području dobila sam potrebne informacije kako pratiti web stranice, na što obratiti pozornost i koje alate koristiti u tu svrhu. Za mene je bilo jako korisno predavanje!“,
zaključili su neki od polaznika webinara.