Koji alati nam mogu pomoći u istraživanju ključnih riječi?
Internet je neizbježan dio naše svakodnevice, a samom tom činjenicom SEO optimizacija sve više dolazi do izražaja. Što je ona, kakve veze imaju ključne riječi s njom i koji alati nam mogu pomoći u istraživanju ključnih riječi objasnio nam je Siniša Gavrilović na webinaru Uvod u SEO optimizaciju.
Svi koristimo internetske tražilice. Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na Internetu i pokušaju utvrditi najrelevantnije i najznačajnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik. SEO optimizacija temelji se upravo na tim korisničkim pretragama.
Alati za istraživanje ključnih riječi
Prije optimizacije trebamo znati za što se želimo optimizirati. Trebamo znati koje su to ključne riječi koje upisuju naši korisnici, koliko često ih upisuju, koliko su relevantne za naš posao i koliko su konkurentne za zauzimanje.
Zbog svakodnevnih novih kombinacija popis ključnih riječi se stalno može nadograđivati, a u njihovom odabiru mogu nam pomoći alati za istraživanje ključnih riječi:
- Google Trends,
- Google Analytics,
- ahrefs,
- SemRush,
- Answer The Public,
- FaqFox,
- KW Finder,
- Bing – Keyword Research Tool.
Siniša nam savjetuje da ključne riječi promatramo iz perspektive kupca, da istražimo long tail ključne riječi te da odabrane ključne riječi promatramo na godišnjoj i sezonskoj razini nekoliko godina.
Budući da mi je ovo područje prilično nepoznato, sve što sam čuo na predavanju mi je korisno i dalo mi je bolji uvid u funkcioniranje tražilice. Naravno, to mi je ključno za dopiranja do potencijalnih korisnika“,
zaključili su neki od polaznika.