Ako kupuje preko interneta kupac ima pravo povrata 14 dana!
Maloprodaja ima svoju logiku i zakonitosti koji su primjenjivi šire od maloprodaje – ta logika se može koristiti pri kreiranju online trgovina, a izuzetno je korisno znati kako kupci uopće razmišljaju. S zakonitostima maloprodaje, ali i reklamacijama upoznala nas je Ana Brajković na webinaru Učinkovita maloprodaja.
Prema istraživanju konzultantske kuće Lee Resources Inc. prosječan nezadovoljni potrošač podijelit će svoje nezadovoljstvo s 8 do 16 ljudi. Zato je cilj svakog poduzetnika pružiti što bolje korisničko iskustvo:
Zadovoljstvo kupca treba biti vaš cilj! U konačnici cilj je da vaš kupac uvijek bude zadovoljan!”,
ističe Ana. No ponekad kupci nisu zadovoljni i traže reklamaciju proizvoda.
Kupnja preko Interneta – 14 dana povrat!
O reklamacijama i njihovom značaju za biznis smo već pisali, a to se odnosi i na kupnju preko interneta kada se uspostavlja ugovor u elektroničkom obliku što je oblik ugovora na daljinu.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o obveznim odnosima propisani rok za raskid ugovora je 14 dana i počinje teći od trenutka kada je predmet ugovora predan u posjed.
U slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju (kao i u slučajevima sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini te isporuci toplinske energije), rok od 14 dana započinje teći od dana sklapanja ugovora.
Vrhunska predavačica, odličan sadržaj i energija predavanja. Jako dobar pregled i kvalitetna prezentacija sadržaja. Svakako je korisno ne samo za poslovanje već i za svakodnevni život!“,
bili su komentari nekih od polaznika.