Dobra priča je temelj promocije vašeg brenda!
Svaki poduzetnik ima priču. No ona nije svima očita i često je poduzetnici sami ne znaju na adekvatan način ispričati. Kako bi došli do svoje priče i prepoznali je, organiziran je webinar Dobrom pričom do uspjeha! koji je vodila Maja Belušić.
Svi mi volimo određene brendove. Kada kupujemo, brend biramo zbog stila, identiteta ili uvjerenja i to mu daje vrijednost. Ljudi očekuju da im stvari koje kupuju ne samo služe, nego i nešto znače.
To znači da kupujemo zbog emocija, a ne primarno zbog svrhe tog proizvoda ili usluge. Kada prepoznamo svoju priču i ispričamo je na način da izaziva određene emocije, potencijalni kupci će se povezati s njom:
Prvo trebate proizvesti nešto svrhovito i značajno, a onda to napravljeno ispričati velikom broju ljudi te ih uključiti u svoju priču – bilo kao kupce, klijente ili partnere!“,
istaknula je Maja.
Kroz cjelovito ponavljanje priče, ljudi se mogu identificirati sa svrhom, odnosno idejom brenda. Zato se jedna reklama mora čuti ili vidjeti više puta – da bi je ljudi zapamtili.
Polaznici su se na ovoj edukaciji upoznali s lokalnim primjerima pričanja poduzetničkih priča, a zatim su pokušali sastaviti svoju priču.
Obožavam slušati priče, pa mi je ovo jako interesantna edukacija. Vizualni sam tip i uživam u stvaranju slika na temelju priče, pa kako sam sad s druge strane gdje ja trebam ispričati svoju priču, to mi ipak diže mali strah od neuspjeha tako da mi je ova edukacija pomogla da se upoznam s pričom, provjerim što već dobro radim i osvijestim što mogu bolje. Preporučujem!“,
zaključila je jedna od polaznica ovog webinara.