SWOT analiza nam pomaže u pisanju poslovnog plana!
Završio je i webinar Izrada poslovnog plana poduzetnika koji je vodio Dragan Kopecki. Poslovni plan je temeljni dokument poslovanja svakog poduzetnika jer u njemu definiramo koje poslovne ciljeve želimo ostvariti, kao i put kojim ćemo ih ostvariti.
Osim se u poslovnom planu precizno razrađuju svi čimbenici značajni za procjenu izvodljivosti i učinaka poduzetničkog pothvata, poslovni plan je i sredstvo za “prodaju” poslovne ideje drugima.
No da bismo došli do buduće strategije poslovanja koju ćemo precizirati poslovnim planom, potrebno je provesti određena istraživanja i analize. Jedna od njih je SWOT analiza.
Što je SWOT analiza i od čega se sastoji?
SWOT analiza je jedna od temeljnih analiza okruženja koje proučavaju unutarnju i vanjsku okolinu određenog poduzeća, a sastoji se od 4 dijela:
- S – snage (strengths),
- W – slabosti (weaknesses),
- O – prilike (opportunities),
- T – prijetnje (threats).
Promatrajte sebe kao poduzetnika i poduzetnicu! Koje su vaše slabosti, a koje snage? ”,
savjetovao je Dragan polaznicima.
Ovaj webinar je bio izrazito interaktivan, stoga su polaznici putem online razvijali grupni poslovni plan koji će im kasnije služiti kao primjer za pisanje vlastitog poslovnog plana.
Bilo je fantastično. Rad u grupama unatoč tome što smo online – izvrstan potez. Visoka razina motivacije i super interakcija. Hvala!”,
bila je izjava jednog polaznika.