Što je brend i zbog čega su brendovi uspješni?
U svijetu (pre)velike ponude i potražnje, od izuzetne je važnosti stvoriti svoj brend, osobito ako se bavimo uslugama. Zašto je brendiranje važno za male poduzetnike i kako stvoriti vlastiti, učili smo od Marine Kolar na edukaciji Stvori svoj brend!.
Sve što vi jeste, kako se ponašate i ophodite s ljudima, vaši vizuali i način komunikacije, reputacija, ono u što vjerujete i osjećaj koji ljudi imaju dok su u doticaju s vama – sve je to vaš brend!”,
istaknula je Marina.
Brend je razlog je zbog čega netko bira upravo nas i ono što nudimo, iako ima na tisuće sličnih ponuda na tržištu.
Zbog čega su brendovi uspješni?
Brend potencijalnim kupcima i klijentima nudi određeno obećanje, a uspješni brendovi su uspješni iz sljedećih razloga:
- znaju tko je njihov idealan klijent i stavljaju ga u centar svog rada,
- dosljedno djeluju online i offline,
- uvijek pronalaze način da svoj rad učine relevantnim, unapređuju svoj rad, brendiraju se, educiraju i rastu i ne čekaju da ih vrijeme pregazi,
- vjerni su svojim vrijednostima,
- uvijek ispune obećanje koje kao brend daju.
Marina je polaznicima na vlastitom primjeru pokazala kako je izgradila svoj brend, a zatim je polaznicima sugerirala načine na koje bi oni sami mogli izgraditi vlastiti.
Oduševljena sam predavačicom! Izuzetno mi se sviđa način na koji prezentira rješenja, vratila mi je onaj elan za dalje! Hvala!”,
zaključila je Martina Remenar Loborec, polaznica ove edukacije.