Webinar: Analiza tržišta i cjenovno pozicioniranje
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Tema će biti obrađena kroz dvije cjeline:
- Prva cjelina “Analiza tržišta” početna je točka svake poduzetničke ideje. Tržište je okruženje u kojem su prisutni mali i veliki poduzetnici, a svaki od njih ima priliku pokazati svoje vještine. Stoga je analiza vanjskog okruženja posebno važna – to je temelj za postavljanje ciljeva strategije plasiranja našeg proizvoda ili usluge. Izrada svih daljnjih poslovnih planova (željene prodajne količine, prodajna cijena, način oglašavanja, marketinška ulaganja i sl.) samo je usklađivanje mogućnosti koje nam pruža tržište sa našim očekivanjima.
. - U drugoj cjelini bavit ćemo se cjenovnim pozicioniranjem proizvoda ili usluga. Nakon dobro obavljene analize tržišta, druga jednako važna stvar za uspjeh poduzeća je pravilno se cjenovno pozicionirati. Istraživanja su pokazala da su poduzetnici početnici puno skloniji postavljanju preniske cijene nego previsoke zbog straha od konkurencije. Upravo zato treba proučiti industriju i konkurenciju te dobro znati koliko naš proizvod ili usluga „vrijedi“.
Ciljevi edukacije:
- Tržišni trendovi (veličina tržišta, rast tržišta, tržišni udio…),
- Analiza konkurencije (broj konkurenata, segmentacija tržišta…),
- Metode analiza (SWOT, Poterova analiza…),
- Zašto je važna segmentacija tržišta i za što ju koristimo?
- Cjenovno pozicioniranje proizvoda/usluga (kako formirati cijenu, razlika između prodajne cijene i cijene na polici…),
- Izrada prodajnih planova na osnovu analize tržišta i cjenovnog pozicioniranja,
- Vrste troškova i određivanje marginalne kontribucije.
Predavačica: Sanija Vnučec Panjkota
Naučili smo...
- Što saznajemo analizom tržišta? (05. veljače 2021. )
- Što je analiza tržišta i zašto je radimo? (21. rujna 2020. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.