Denis Lesjak – Gold’s House glazba se još uvijek kupuje!
Nakon desetljeća bavljenja raznim zanimanjima, Denis Lesjak je pretvorio hobi u posao – osmislio je vlastiti brend Gold’s House preko kojeg prodaje svoju glazbu putem interneta. Priču o njegovom zaista zanimljivom putu možete pročitati u članku Gold’s House – od modelinga do glazbene produkcije.
Riječ je o zanimanju čija priroda omogućuje rad iz udobnosti vlastitog doma, a kako je i je li koronavirus utjecao na glazbenu industriju i ovakav način rada te kako se Denis nosi s ovom situacijom – pročitajte u nastavku!
Denise, kako je pandemija koronavirusa utjecala na Gold’s House?
Moram biti iskren i priznati da se u mom slučaju još ne vide pretjerano negativni utjecaji koronavirusa na poslovanje. Vjerujem da ću više o tome moći reći kroz mjesec, dva – tri, kada klijenti i potencijalni kupci shvate da im platežna moć više nije kao do sada i da će zanimacije koje im nisu životni prioriteti morati staviti sa strane dok se stvari ne vrate na staro.
Kako ste prilagodili poslovanje postojećoj situaciji?
Što se tiče prilagodbe postojećoj situaciji – kod mene nije bilo potrebe za velikim promjenama pošto ionako radim sam od doma, nisam okružen drugim ljudima dok se sve prodaje odvijaju putem automatizirane web stranice, a komunikacija putem e-maila.
Ono što sam napravio da osvježim komunikaciju sa starim klijentima te motiviram i animiram potencijalne nove – organizirao sam natjecanje u kojem svi pjevači mogu aplicirati s pjesmama snimljenima na moje instrumentale, neovisno kada su ih snimili. Na taj način odražavam neki ‘brand awareness’ kao svoju ‘korist’, dok s druge strane dajem zanimaciju ljudima da se bave nečim pozitivnim u vrijeme kada su zatvoreni i okruženi negativnim informacijama.
Koji kanali i alati su se pokazali najkorisnijima u ovoj situaciji?
Tek sam u ovoj situaciji postao svjestan snage e-mail marketinga. Do sada sam dosta slušao o tome i shvaćao sam poantu, ali se nikad još nisam tome prepustio kako treba.
Imati kontakt od svih dosadašnjih kupaca je od neizmjerne važnosti. Dovoljno je samo podsjetiti nekoga od prije 4-5 godina da postojiš i ogromna je vjerojatnost da će se ostvariti neka nova prodaja s obzirom da je ta osoba već ranije kupila tvoj proizvod.
Kroz par jednostavnih klikova svima sam lako obznanio vijest o natjecanju i feedback je odličan! E-mail marketing je definitivno nešto čemu ću posvetiti više vremena jednom kad ovo sve završi.
Što mislite o državnim i drugim COVID-19 mjerama za poduzetnike? Hoćete li aplicirati na neku od njih?
Za sad smatram da bi bilo nezahvalno da ja tražim pomoć kroz državne mjere s obzirom da se u mom slučaju stvari nisu drastično promijenile – svakako radim od doma, proizvod plasiram na globalno tržište i vjerujem da uvijek negdje na svijetu ima ljudi koji nisu jednako loše pogođeni pojedinim anomalijama.
Na primjerima svojih najbližih vidim što znači biti pogođen negativnim utjecajem koronavirusa – ljudi su fizički onemogućeni odlaziti na posao i ne znaju kada i hoće li se moći vratiti na svoja radna mjesta. Iz tog se razloga nadam da će državne mjere biti dovoljne da se pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija i da će se stvari što prije vratiti u normalu.
I za kraj, što bi poručili drugim poduzetnicima – kako najbolje iskoristiti ovu situaciju?
Vjerujem da je u ovoj situaciji od najveće važnosti ostati pozitivan i staložen, ne se predati negativnim mislima i ako nam je već ograničeno kretanje i provodimo puno vremena u kući, iskoristimo to za prikupljanje novih informacija i širenje znanja o svom poslu, o konkurenciji, a često i samo razmišljanje o novim stvarima i unapređenju poslovanja može uroditi odličnim idejama koje će nam postojeću situaciju promijeniti na bolje!
U međuvremenu, Denis će ostati doma i nastojati produktivno provoditi vrijeme u izolaciji sa svojim najbližima, a kako to trenutno izgleda, pogledajte na Youtube kanalu Gold’s House.
Foto & video: Denis Lesjak privatna arhiva