Što možemo saznati iz web analitike?
Ako znamo na koji se način potencijalni kupci ponašaju na našim web stranicama, lakše ćemo donijeti odluke o daljnjim marketinškim naporima. Kako to raditi uz pomoć web analitike te kako tumačiti te podatke, učili smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku.
Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije trebamo poboljšati da bismo ostvarili ciljeve. Google Analytics nam daje točne podatke na temelju kojih možemo donositi i procjenjivati poslovne odluke – Data driven business decisions.
Ako ne znamo ZAŠTO nam brojevi rastu, jednom kada počnu padati (a hoće!), tada je prekasno za promjenu!”,
ističe Robert.
Na koja nam pitanja odgovara Google Analytics?
Podaci koje dobivamo kroz Google Analytics odgovaraju na mnoga pitanja poput:
- Koji su trendovi posjetitelja?
- Koji posjetitelji postaju klijenti odnosno kupci?
- Gdje se nalaze nova tržišta i nove prilike?
- Odakle dolaze posjetitelji i što rade na web stranici?
- Kako pomoću web stranice od posjetitelja “napraviti” kupce ili klijente?
- Koje ključne riječi donose najbolje rezultate i vode do konverzija?
- Koje su online i offline kampanje najučinkovitije?
Ako smo pravilno interpretirali dobivene podatke, znat ćemo na čemu trebamo poraditi na našoj web strategiji i koji su nam daljnji koraci u ostvarivanju zadanih ciljeva.
Korisno predavanje o web analitici. Predavač je vrlo zanimljiv i na jednostavan način je objasnio kako filtrirati podatke te o čemu voditi računa kako bi unaprijedio svoj web projekt!”,
komentirala je Kristina Skelin, polaznica ove edukacije.