Što je media kit?
Svaki poduzetnik, svjesno ili nesvjesno, komunicira sa svojim javnostima. Iako možda u početku poslovanja nije potrebno da angažira osobu koja će se tim područjem baviti, valja razmisliti o načinu na koji se želimo predstavljati svojim ciljanim javnostima. Alate koje pritom možemo koristiti ukratko nam je predstavio Luka Šipić na edukaciji Kako izgraditi uspješne odnose s javnostima?.
Odnosi s javnostima se bave komunikacijom između organizacije i njenih javnosti s ciljem što boljeg uspostavljanja odnosa i međusobnog povjerenja.
Pritom se stručnjaci za odnose s javnošću koriste raznim alatima poput priopćenja za medije, poziva za medije, konferencija za medije, briefing za medije, adreme, media kita, raznih intervjua, gostovanja u emisijama, priča u medijima te kolumni.
Što je media kit?
I dok se većina malih poduzetnika neće koristiti svim ovim alatima, Luka preporučuje kako bi bilo dobro da si naprave media kit.
Media kit je “životopis” tvrtke ili organizacije, odnosno PDF dokument kojem se trebaju nalaziti:
- osnovne informacije o organizaciji,
- povijest organizacije,
- usluge ili proizvodi,
- fotografije usluga ili proizvoda,
- kontakt osobe zadužene za komunikaciju.
Cilj media kita je dati novinarima, ali i ostalim ciljanim javnostima na jednom mjestu temeljne informacije o tvrtki ili organizaciji te istaknuti sve prednosti iste.
Na edukaciji su se polaznici upoznali i s ostalim alatima odnosa s javnošću, dok su kroz vježbe i sami naučili koristiti neke od njih.
Što se mene tiče, rado bih i trodnevnu edukaciju ovakvog tipa s puno prakse, jako je zanimljivo! Bilo je jezgrovito i korisno!”,
zaključila je Jelena Hadži-Manev iz kazališne družine Tragači koja je sudjelovala na ovom predavanju.