Što je zajedničko uspješnim SEO strategijama?
Ako je za naše poslovanje bitna web stranica, tada moramo imati dobru SEO strategiju. Što je SEO optimizacija, zašto je ona bitna i što je zajedničko uspješnim SEO strategijama, učili smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
Jedna od najbitnijih komponenti usješne SEO strategije jest sadržaj. I to dobar sadržaj, jer, Siniša ističe, kvaniteta sadržaja nije ni iz bliza toliko važna kao njegova kvaliteta:
Bolje imati jedan zlatni članak, nego 100 prosječnih! Općenito, stvarajte sadržaj koji je dobar za vaše korisnike! Što je dobro za vaše korisnike, dobro je i za vas!”.
Pritom valja stvarati taj sadržaj redovno prema temama i ključnim riječima koje su relevantne za naše poslovanje. Jednom kad je sadržaj stvoren, njime treba upravljati i održavati ga.
Što je zajedničko uspješnim SEO strategijama?
Kako bi shvatili koje strategije sadržaja daju, a koje ne daju rezultate, Siniša je istaknuo zajedničke elemente uspješnih strategija sadržaja:
- Postavljanje ciljeva – izabrani ciljevi će biti od velike pomoći prilikom kreiranja izvještaja i mjerenja rezultata, oni su ono što nam daje realnu sliku (povećanje prodaje u web shopu, povećani broj telefonskih poziva, preporuka, fanova na mrežama itd.).
- Razumijevanje ciljane publike – potrošite koliko god je potrebno vremena na upoznavanje svoje ciljne publike i njezinih potreba. Tek kada dobro upoznate svoju publiku, moći ćete joj se uspješno obratiti.
- Uključenost na svim razinama – ako ste manja tvrtka, trebali bi razmisliti i o prepuštanju ovog posla vanjskoj agenciji.
- Upravljanje online reputacijom – svaki put kada bilo što objavite na internetu, to ostaje zauvijek vezano uz vaš brend.
- Monitoring trendova – konstantno se mijenja načina na koji radimo internet marketing. Poslovno okruženje mijenja se brže nego ikada, a s njim i vaša ciljana publika. Praćenje trendova ne uključuje samo praćenje novosti unutar industrije, već i razradu plana ključnih riječi, pregledavanje sadržaja, razradu strategije sadržaja, održavanje kontakta s utjecajnim osobama unutar industrije radi uvida u unutarnje trendove i konstantno pronalaženje novih kreativnih načina za prenošenje poruke sljedbenicima.
Predavač je jako zanimljiv i ne drži se strogo nekakve forme, nego kroz konkretne primjere daje korisne savjete. Edukacija mi je bila vrlo korisna i voljela bih da ima i drugi dio!”,
komentirala je Ines Ivanović, polaznica ovog seminara.