Vizualni identitet pomaže u prepoznatljivosti na tržištu!
Bez obzira htjeli mi to ili ne, naš vizualni dojam i identitet, kako tvrtke, tako i nas samih, utječe na percepciju drugih o nama i našem poslovanju. Što su sve elementi vizualnog identiteta tvrtke te kako krenuti u njegovo kreiranje, približile su nam Roberta i Amadea Krajnović na edukaciji Vizualni identitet – moja tvrtka i ja.
Vizualni identitet je skupina vizualno povezanih grafičkih elemenata koji čine sustav vizualne prezentacije tvrtke ili brenda. Cilj vizualnog identiteta jest postići prepoznatljivost na tržištu.
Od čega se sve sastoji vizualni identitet?
Vizualni identitet tvrtke sastoji se od sljedećih elemenata:
- naziv tvrtke,
- logotip i/ili zaštitni znak – grafičko rješenje koje se može sastojati od teksta, znaka ili kombinacije teksta i znaka te svakim svojim elementom čini prepoznatljivi element vizualne prezentacije tvrtke.
- boja – svaka boja ima određenu konotaciju i one su izuzetno važne u komunikaciji s kupcima,
- tipografija,
- slogan,
- web stranica,
- ostalo – posebna ambalaža ili specifični promotivni materijali.
Polaznici su s Robertom prošli sve ove elemente te se upoznali s fazama izrade vizualnog identiteta tvrtke, dok su u drugom dijelu predavanja uz Amadeu Krajnović naučili više o poslovnom odijevanju za žene i muškarce.
Poučna, zanimljiva, korisna edukacija za svakog poduzetnika!”,
izjavila je Blažana Krišto, polaznica ovog predavanja.