Što je i od čega se sastoji dobar pitch?
Za mnoge je poduzetnike od izuzetne važnosti dobro se predstaviti pred svojim budućim kupcima ili investitorima u kratkom vremenu. Kako bi to bilo izvedeno na najbolji mogući način, 15 polaznika je danas učilo osnovama pitcha od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch.
Pitch je svaki način na koji se prezentiramo potencijalnim investitorima, svaki način na koji se prezentiramo svojim kupcima. Pitch je alat kojim ćemo učiniti da netko mari za naš proizvod ili uslugu.
Pri pitchu su izuzetno bitne kratkoća, jednostavnost i preciznost informacija. Pitch najčešće traje 3 minute, a unutar njih želimo predstaviti sve temeljne podatke o svom projektu:
- Koji problem on rješava?
- Koje je naše rješenje?
- Zašto sada?
- Kakvo je tržište?
- Tko je konkurencija i kako se od nje razlikujemo?
- Od čega se sastoji naš proizvod?
- Koji nam je poslovni model?
- Tko je sve u timu?
- Kakve su nam financijske projekcije?
Budući da se radi o puno informacija u vrlo kratkom vremenu, pitch je potrebno vježbati jer:
Kada si pod pritiskom nisi dorastao izazovu, nego se vratiš na razinu svoga treninga. Napravite plan i držite ga se, i – vježbajte!”,
završio je Vanja nakon čega je svaki polaznik imao prilike odraditi “pitch” svog projekta ili tvrtke.
Predavač se zaista trudi pomoći u idejama polaznika, a odradili smo i svoj pitch što je bilo odlično!”,
komentirali su polaznici ovog seminara.