Izrada poslovnog plana poduzetnika
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Temeljni cilj radionice je osposobiti polaznike za detaljnu analizu svih čimbenika značajnih za procjenu izvodljivosti poduzetničkog pothvata te samostalnu izradu poduzetničkog poslovnog plana. U okviru radionice polaznici će ovladati metodologijom izrade poslovnog plana te primijeniti stečena znanja i vještine na vlastitom poduzetničkom poduhvatu.
Program radionice
- Sadržaj i svrha izrade poslovnog plana,
- Analiza tržišta i marketinški plan,
- Financijski proračuni: (prodaje, proizvodnje, trgovačke robe, usluga),
- Obračun ulaganja u dugotrajnu imovinu i radni kapital,
- Obračun obveza prema izvorima financiranja,
- Sastavljanje planskih financijskih izvještaja: račun dobiti i gubitka, novčani tok, bilanca.
Radionica je namijenjena svim budućim i sadašnjim poduzetnicima, osobama koje žele unaprijediti svoje vještine i znanja u području uspješnog planiranja poslovnog poduhvata, te bolje razumjeti i upravljati financijskim pokazateljima poduzeća.
Predavač: Dragan Kopecki
Naučili smo...
- Kako opisati svoju poslovnu ideju? (10. travnja 2024. )
- Od čega se sastoji analiza tržišta u poslovnom planu? (27. travnja 2023. )
- Sažetak poslovnog plana poduzetnika (09. ožujka 2022. )
- Što obuhvaća financijska analiza poslovnog plana? (13. rujna 2021. )
- SWOT analiza nam pomaže u pisanju poslovnog plana! (03. veljače 2021. )
- Struktura poslovnog plana (20. listopada 2020. )
- Što sve obuhvaća financijska analiza poslovnog plana? (25. lipnja 2020. )
- Zašto pišemo poslovni plan? (17. prosinca 2019. )
- Koji su temeljni elementi poslovnog plana? (03. listopada 2019. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.