Kako istražiti ključne riječi za Google AdWords oglase?
Google AdWords je jedan od najpoznatijih i najefikasnijih sustava oglašavanja koji podrazumijeva oglašavanje na svim kanalima u Google-ovu vlasništvu. No postoji puno trikova koji mogu utjecati na naše rezultate, a danas nam ih je na edukaciji Uvod u Google AdWords pokazao Miroslav Varga.
Kada spominjemo Google AdWords oglase mislimo ponajprije na Google tražilicu, ali oni uključuju i Youtube te Google Display Network mrežu, a oglasi se vide na svim uređajima s pristupom internetu.
Međutim, prilikom izrade Google AdWords oglasa bitno je znati za koje ćemo se ključne riječi oglašavati. Naime, Google AdWords funkcionira po principu pretraga ključnih riječi, a cijenu plaćamo najčešće po kliku na konkretan Google AdWords oglas – Pay per click (PPC – plaćanje po kliku).
Kojim alatima istražiti ključne riječi?
Kako ne bismo trošili budžet za krive ključne riječi, postoje razni alati za istraživanje istih prije nego što kreiramo prvu Google AdWords kampanju. Miroslav nam je predložio više njih:
- Google Trends,
- Google Keyword Planner,
- te razne profesionalne alate – Keywordtool.io, Kparser.com, Moz explorer, LSIgraph.com.
Osim alata za istraživanje ključnih riječi, polaznici su prošli kroz cijeli proces kreiranja Google AdWords kampanja – od kreiranja računa do lansiranja oglasa koji će, nadamo se, povećati uspješnost njihovog poslovanja.
Gospodin Varga vrlo jednostavnim jezikom i vrlo slikovito objašnjava pojmove iz digitalnog marketinga. Sve preporuke sadašnim i budućim poduzetnicima da poslušaju ovo predavanje!,
komentirao je polaznik Igor Frančić,