Digital Boost – Istraži, riskiraj i probaj opet sve dok ne uspiješ!
U petak i subotu, 23. i 24. ožujka, u Tehnološkom parku Zagreb održana je konferencija Digital Boost – From Zero to Digital Hero. Mnogo malih tvrtki danas ne može preživjeti bez digitalnog marketinga, stoga je cilj organizatora – agencija Marzito i Paldesk u partnerstvu s Tehnološkim parkom Zagreb, bio upoznati poduzetnike, startupe, ali i marketinške stručnjake s njegovom važnošću, kao i s trendovima u 2018. godini. Kako bismo bili u tijeku s aktualnostima, odlučili smo je i mi posjetiti.
Posao digitalnog marketinga nije lagan!”,
započeo je konferenciju prvi govornik Tadej Muršić. Teško je pratiti sve trendove u tom svijetu jer se on sastoji od više dijelova koji moraju funkcionirati na način da čine zaokruženu cjelinu. Kako bi bili uspješni, marketinški stručnjaci moraju razumjeti tehnologiju, osobito ako rade u startupima ili s digitalnim proizvodima.
Danas postoji čak 3.863.823.693 korisnika Interneta, a umjetna inteligencija, blockchain i druge tehnološke inovacije neprestano mijenjaju našu svakodnevicu. Da sva poduzeća mogu na neki način imati od koristi od interneta utvrdio je Bruno Filipović koji kao najveću promjenu u digitalnom vremenu vidi u načinu prikazivanja oglasa i detaljnom targetiranju.
Što je potrebno za dobro poslovanje u 2018. godini?
U 2018. godini nije više dovoljno imati samo dobru uslugu ili samo dobar digitalni marketing, potrebna nam je i dobra usluga i dobar digitalni marketing.
Letvica se svakim danom podiže sve više i više, pa tako današnje tvrtke povrh dobre usluge moraju nuditi i dobro korisničko iskustvo te biti i fizički “Instagram friendly” – jer korisnici vole svoja pozitivna iskustva dijeliti s prijateljima.
Bitno je imati cjelovitu marketinšku strategiju koja daje konkretne rezultate, a ne samo dobre statistike. Proces kreiranja digitalnih kampanja na više kanala tu je odlično objasnila Iva Obrovac naglašavajući ulogu istraživanja tržišta, kreiranja strategije, postavljanja ciljeva te mjerenja uspjeha i prilagođavanja nastaloj situaciji.
Ključ je u mjerenju!
Ključnu razliku između starog i novog marketinga najbolje je opisala Sandra Kecman koja je usporedila marketinški pristup sebe i svoje majke koja je – također marketingašica.
Naime, njena majka nikada nije mogla mjeriti učinke svojih kampanja kao što mi danas možemo digitalnim alatima i zbog toga imamo veliku prednost:
Bez podataka, samo ste još jedna osoba s mišljenjem”,
istaknula je. Na konferenciji smo saznali i koje su metrike bitne te na koje se sve načine prikupljeni podaci mogu koristiti, kao i o funkcioniranju CRM sustava.
Kao što smo i očekivali, i na ovoj smo konferenciji sreli korisnike Plavog ureda:
Došla sam na ovu konferenciju jer me zanimaju trendovi u digitalu i digitalni marketing te način na koji se male i velike tvrtke, osobito u Hrvatskoj, mogu promovirati online. Mislim da je to jako važno, a još uvijek veliki broj poduzetnika nije svjestan uloge online komunikacije i promidžbe. Došla sam slušati iskustva ljudi koji se time svakodnevno bave!”,
izjavila je Maja Belušić, posjetiteljica konferencije i korisnica naših edukacija.
Koje smo zaključke ponijeli s konferencije?
Bez obzira na temu izlaganja, svi su se govornici složili da je digitalni marketing ponavljajući proces pokušaja i pogrešaka, a recept za uspjeh glasi:
- Istražite,
- Riskirajte i probajte,
- Ako ne radi, probajte (na drukčiji način) opet – sve dok ne uspijete!
Prije svega, pohvalila bih organizatore konferencije i sve ostale koji su sudjelovali u kreiranju i realizaciji ovog programa. U energičnoj i prijateljskoj atmosferi, pokrivene su aktualne teme u digitalnom marketingu i trendovi budućih kretanja. Odlični predavači prezentirali su praktična znanja kroz brojne primjere dajući mnogo korisnih savjeta i ideja. Kako je ovo bio moj prvi posjet Tehnološkom parku Zagreb, očekivanja su i više nego ispunjena!”,
kazala je Matea Sedić, još jedna naša korisnica koja upravo pokreće vlastito “digitalno” poslovanje. Nadamo se da će joj stečene informacije koristiti u budućem poslovanju, kao i ostalim posjetiteljima konferencije.
Foto: Plavi ured, Tehnološki park Zagreb