Što je “rapport” i kako ga uspostaviti?
Čak se 85% poslovnih odluka donosi na temelju emocija, a najveći se poslovi sklapaju upravo u pauzama na raznim networking eventima. Pri uspostavljanju kvalitetne komunikacije s drugim ljudima pomaže nam rapport, a što je on i kako ga uspostaviti otkrio nam je Aljoša Conjar na edukaciji Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine.
Rapport je “ulje” koje podmazuje komunikaciju između dvije osobe, a kjučni proces u izradi rapporta je usklađivanje. U mnogim slučajevima kvalitetan rapport razvijamo, a da toga nismo ni svjesni.
Sposobnost usklađivanja korisna je u prodaji, pregovorima, vođenju ljudi, radnim odnosima, diplomaciji, javnim govorima, odnosno u svim djelatnostima u kojima želimo uspostaviti dobar odnos s ljudima.
Kako uspostaviti rapport?
Rapport se može uspostaviti ako ponavljamo nečije kretnje, kopiramo naglasak, ponavljamo riječi, osobito ako to radimo na nesvjesnoj razini. Rapport ima obično sljedeći obrazac:
→ praćenje → praćenje → praćenje → vođenje → test → RAPPORT.
Velika je vjerojatnost da ćete već za vrijeme rukovanja s nekim ljudima moći uspostaviti rapport! To je početak jednog jako dobrog odnosa, ako to znate iskoristiti!”,
ističe Aljoša.
Možemo ga uspostaviti i na svim neurologičkim razinama – što smo se povezali na višoj neurologičkoj razini neke osobe, to možemo uspostaviti kvalitetniji rapport s njom.
Polaznici su na edukaciji saznali više o teoriji uspostavljanja rapporta te imali prilike isprobati vježbe usklađivanja, rukovanja, te još mnoge druge vježbe za poboljšanje svakodnevne komunikacije.
Predavanje je izuzetno zanimljivo i edukativno! Informacije su korisne, a struktura predavanja je interesantno postavljena. Učenje u ugodnom ambijentu uz ugodne ljude i predavača!”,
komentirao je polaznik Vanja Vinčić.