8 savjeta kako objasniti klijentima da smo pravi izbor
U moru konkurentskih oglasa ponekad se teško potencijalnim klijentima predstaviti u pravom svjetlu. Kako bismo se istaknuli od konkurencije i uvjerili klijente da smo baš mi pravi izbor, Elvira Mlivić Budeš s poslovnog učilišta Filaks dala nam je nekoliko savjeta na edukaciji Kako prodati uslugu.
Pružanje usluge se razlikuje od prodaje proizvoda. Usluga je skup radnji pojedinca ili grupe ljudi usmjerene ka zadovoljenju nečijih potreba. Usluga nije opipljiva, obično se pruža i koristi istovremeno, promjenjive je kvalitete i ne može se uskladištiti.
Kod pružanja usluga bitno je znati tko su zapravo naši klijenti, koje su im potrebe te koje su potrebe oni spremni platiti. Također je bitno da nam oni vjeruju – da su uvjereni u našu profesionalnost te da su nam se spremni prepustiti u ruke.
8 savjeta za bolju komunikaciju s potencijalnim klijentima
Kako bi se više povezali s klijentima, Elvira je polaznicima savjetovala:
- Privucite im pažnju! Objasnite im tko ste i zašto ste različiti od ostalih?
- Nikada ne razgovarajte s nekim tko dobro ne zna tko ste!
- Tražite reakcije – aktivirajte sugovornika!
- Odgovorite na neizrečena pitanja!
- Slušajte i analizirajte s kim ste razgovarali kako biste prilagodili svoj stil!
- Postavljajte puno pitanja!
- Definirajte i objasnite im njihove koristi!
- Budite ljubazni i entuzijastični!
Na edukaciji su polaznici s Elvirom imali prilike prokomentirati svoje pokušaje promocije i utrživanja usluga, kao i proučiti pozitivne i negativne primjere na regionalnom tržištu.
Na kraju dana polaznici su otišli kući puni dojmova, a ovo su razmišljanja polaznice Helene Kolaković:
Otvoriti um, postaviti si pitanja i potpitanja, odgovori na njih, spremi se za svog kupca i osvoji ga! Prekrasna edukacija koja vas napuni energijom i osvijesti da trud poduzetnika ima i pozitivnu stranu!”.